سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
[ و مردمى را در مرگ یکى از آنان تعزیت گفت و فرمود : ] این کار نه با شما آغاز گردید ، و نه بر شما به پایان خواهد رسید . این رفیق شما به سفر مى‏رفت کنون او را در یکى از سفرهایش بشمارید ، اگر نزد شما بازگشت چه خوب و گرنه شما روى بدو مى‏آرید . [نهج البلاغه]
 
امروز: شنبه 103 اردیبهشت 1

بسم  الله
وقتی که دیگر نبود
من به بودنش نیازمند شدم
وقتی که دیگر رفت
من در انتظار آمدنش نشستم
وقتی که دیگر نمیتوانست مرا دوست بدارد
من اورا دوست داشتم
وقتی که او تمام کرد
من شروع کردم
وقتی که او تمام شد
من آغاز شدم
و چه سخت است تنها متولد شدن
مثل تنها زندگی کردن
مثل تنها مردن
دکتر علی شریعتی
 پ ن :آی آدم ها که بر ساحل نشته شاد و خندانید
یک نفر در آب دارد می سپارد جان
 نوشته شده توسط لیلی در یکشنبه 88/4/7 و ساعت 5:13 عصر | نظرات دیگران()
درباره خودم

یار مجنون
لیلی
فریاد من از داغ توست بیهوده خاموشم نکن حالا که یادت میکنم دیگر فراموشم نکن .........فقط یادی از مجنون....از طرف یاری از مجنون

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 2
بازدید دیروز: 0
مجموع بازدیدها: 28017
فهرست موضوعی یادداشت ها
آرشیو
...
جستجو در صفحه

خبر نامه